Kosmos FASCINAT SA DESCOPAR CHIMIA Kosmos K24003 (K24003)

99,90 RON

Ofertele pentru produsul

Kosmos FASCINAT SA DESCOPAR CHIMIA Kosmos K24003 (K24003)

99,90 RON
Detalii de livrare la magazin
spre magazin »
varuna.ro
Descrierea produsului
FASCINAT SA DESCOPAR CHIMIA Kosmos K24003Descriere:Descoperă secretele chimiei prin experimente simple și ilustrative! Cerneală secretă și trucuri magice. Descoperă substanțele invizibile cu ajutorul unor reacții chimice demonstrative. Flacăra lumânării se stinge fantomatic, mesaje secrete dispar – să fie vorba de magie? Înseamnă că nu știi tot ce poate chimia! Cercetează de ce clocotesc amestecurile efervescente și de ce lichidele își schimbă brusc culoarea. Micul tău laborator te lasă să arunci o privire în culisele chimiei. Lasă-te surpins! Setul contine:Ochelari de protectieFlacoane din plastic cu capac infiletatDop de gumaPraf pigmentatRecipient transparent pentru pulberiCuiClema de baterieSubstante chimiceDeschizator capacPipeteLingura dublaEprubete...
Păreri
Intrebari&Raspunsuri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.

^